FAQ

1. Wanneer vaart het Zalkerveer?
Het Zalkerveer is in de vaart van 1 april tot en met 31 oktober. De openingstijden staan op deze site: ga in het menu naar Zalkerveer en klik op Openingstijden Veer. We varen op afroep (melden in Theehuis / aan de bel trekken) en houden dus geen vaste dienstregeling aan.

2. Wanneer is het Theehuis geopend?
Ga in het menu naar Theehuis en klik op Openingstijden Theehuis.

3. Kunnen we ook lunchen in het Theehuis?
U kunt bij dagelijks genieten van een saucijzenbroodje of huisgemaakte tosti's (ham/kaas of kaas). Voor groepen vanaf 8 personen kunnen wij op afspraak een uitgebreide(re) lunch verzorgen. Neem hiervoor contact met ons op via 038 - 355 73 94.

4. Ik zit in een rolstoel. Hebben jullie een invalidentoilet?
Een invalidentoilet (inclusief steunarmen) is aanwezig op dezelfde verdieping als het terras. Onze toiletten zijn recentelijk compleet gerenoveerd.

5. Op de site staat dat jullie werken met mensen met een verstandelijke beperking. Wanneer word ik door hen bediend?
Onze cliënten werken van maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 16:00. Na 16:00 en op zondag wordt u door begeleidend personeel of vrijwilligers geholpen.

6. Kan ik de accu van mijn elektrische fiets/scootmobiel bij het Theehuis opladen?
Jazeker. Voor elektrische fietsen en scootmobiels hebben wij een oplaadpunt op de dijk (bij de ingang van het terras van het Theehuis). Terwijl u geniet van het uitzicht met een lekker kopje thee of versgemalen koffie, kunt u uw accu geheel gratis bij ons opladen. 

Lekker uitwaaien langs de IJssel

20 jaar Zalkerveer & Theehuis

Zaterdag 29 oktober vierde iedereen, die als medewerker, cliënt, vrijwilliger of stagiair betrokken is of was, het 20 jarig jubileum van het Zalkerveer & Theehuis.

Lees verder

Ook: